Politica de expediere

 

CUM RETURNEZ

Returnarea produselor este posibila in termen de 14 zile calendaristice de la ridicarea coletului.

Veti returna produsele nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data in care ati ridicat coletul.

Nu vom suporta taxele de transport in cazul in care doriti sa schimbati produsul pe motiv ca:

  • v-ati razgandit in privinta modelului ales;
  • doriti returnarea produsului si restituirea banilor;
  • marimea nu se potriveste.

Cheltuielile de transport pentru returnarea produselor vor fi suportate de catre dumneavoastra.

Taxa pentru schimb este suportata de catre dumneavoastra (taxa schimb 20 lei, transportul este inclus)

Nu acceptam colete trimise prin posta romana!

Coletele trimise retur cu ramburs vor fi automat refuzate.

Nu veti suporta cheltuielile de returnare in cazul in care : in colet ati primiti alt produs fata de cel comandat sau ati constatat defect de fabricatie.

  • Termenul de returnare al produselor este de 14 zile de la achizitionare.
  • Produsul va fi returnat in conditii bune, neutilizat. in caz contrar ele pot fi reexpediate clientului.
  • Detaliile de livrare pentru retur vor fi comunicate ulterior confirmarii returului.
  • Pentru returnare produse puteti folosi formularul de retur produse
  • Daca aveti nevoie de detalii suplimentare ne puteti contacta la: (+40) 736 608 933, (+40) 771 517 529 sau contact@ARFE.ro
  • Schimbul si returul se fac in intervalul 10:00-15:00, de Luni pana Vineri.

Daca doriti restituirea banilor, parcurgeti obligatoriu pasii urmatori:

  • Pasul 1: impachetati coletul intr-un ambalaj rezistent si sigilat (lipit cu scotch) sau in cutia originala primita. produsele deteriorate vor fi refuzate. produsele returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie rupte sau alte defecte, sa nu fie spalate.
  • Pasul 2: toate pachetele vor fi expediate la urmatoarea adresa: bucuresti, str jean steriadi nr19.
  • Pasul 3: in colet, includeti o copie dupa extras-ul dvs de cont sau iban-ul in care se va face plata si factura in original. daca nu aveti cont iban, puteti folosi contul altei persoane dar va trebui sa sa ne comunicati si numele celui care detine contul bancar.
  • Pasul 4:- restituirea banilor se face doar prin virament intr-un cont bancar, in termen de maxim 14 zile lucratoare de la receptia returului.
  • Pasul 5:- contactati un serviciu de curierat rapid (fara posta romana), pentru a trimite coletul (recomandam urmatoarele firme de curierat: Fan Courier, Urgent Cargus, DPD, etc )
  • Pasul 6:- nu trimiteti coletul cu ramburs sau cu plata transportului la noi. nu putem face plati cash catre clienti, plata se va face doar in cont bancar.
  • Pasul 7 - NU TRIMITETI COLETUL CATRE NOI fara a lua legatura cu unul dintre operatorii nostri. (adresa de returnare a coletului trebuie sa o comunicam personal).

ARFE.ro isi asuma dreptul de a refuza rambursarea coletelor care vin ambalate necorespunzator.

Toate coletele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, in ambalajul original, nedeteriorat.

Costul de transport va fi calculat automat in cosul de cumparaturi sau in pagina de finalizare comanda dupa introducerea adresei de livrare.

Comenzile se livreaza prin intermediul urmatorilor curieri: Urgent Cargus, GLS sau DPD. Ne rezervam dreptul de a alege firma de curierat in funcție de specificul fiecarei comenzi.

Metode de plata:

  • cu numerar la livrare
  • prin ordin de plata

Daca exista costuri de transport suplimentare (cum ar fi cele pentru produse agabaritice sau cu greutatea peste 31 kg) clientul va fi notificat in privința opțiunilor sale, inainte de a se expedia comanda prin curier.

Livrarea produselor aflate pe stoc se face de obicei in 24-48 de ore de la confirmarea comenzii, in zilele lucratoare. Excepție fac zilele de sarbatoare si perioadele de promoții, cand timpul necesar procesarii, expedierii si livrarii prin curier creste semnificativ.

Comenzile plasate si confirmate pana cel tarziu ora 15.00 vor fi procesate si expediate in aceeasi zi, cu condiția existenței tuturor produselor pe stoc.

Livrarea comenzilor se face la adresa specificata ca adresa de livrare la crearea contului sau la plasarea comenzii.

Inainte de expedierea unui colet exista posibilitatea sa fii contactat pentru confirmarea comenzii si stabilirea unui interval orar la care sa fii contactat de curier pentru ridicarea coletului.

Pentru orice comanda, la cererea expresa a clientului, aceasta se poate livra cu deschidere si verificare colet. Costul acestui serviciu se va adauga la constul de livrare.

Retur

Politica de rambursare

Conform legislatiei europene, dreptul de retragere exista pentru a-ti permite sa examinezi produsul la fel cum il examinezi intr-un magazin, nu pentru a-ti oferi 14 zile de utilizare gratuita.

Termeni si conditii

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. 

Cererea de ridicare a produselor de la adresa clientului este facuta de catre ARFE.ro.

Costul de retur este de 20 de lei si va fi retinut din suma totala de rambursat.

 

Este obligatorie returnarea in ambalajului original al produsului.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat.

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii www.ARFE.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. ARFE.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care ARFE.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor, dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale. Exceptii:

Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014)

 DE RETINUT!

In cazul in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, documente lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar sau se poate ridica numerar personal de la sediul nostru (daca plata a fost facuta la sediul nostru).

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. 

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

 

Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse: acumulatori, baterii, incarcatoare, folii de protectie, etc., acestea se pot returna doar sigilate.

Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client.

Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa accesati pagina de Formularul de retur .

.

 

DESPRE LIVRARE

  • Livrarea se realizeaza in 24-48 ore de la confirmarea telefonica a comenzii (1-2 zile lucratoare) prin firma de curierat SAMEDAY!
  • Taxa de transport este de 20 lei in toata tara.
  • Ne rezervam dreptul de a nu mai onora si expedia comenzi persoanelor care nu si-au indeplinit obligatiile contractuale, pecuniare sau de alta natura .
  • Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora s-a inregistrat o comanda a carei livrare nu a putut fi efectuata cu succes .
  • Pentru perioadele promotionale (black friday, craciun, anul nou, paste, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate in intervalul desfasurarii campaniei poate fi diferit de cel afisat pe site-ul ARFE.ro si se va face intr-un interval de pana la 5 zile lucratoare de la acceptarea si confirmarea comenzii de catre operatorii nostri.
  • Transportul este gratuit pentru comenzile de minim de 290 lei!